MEDIA KIT

dissabte, 2 de juny del 2018

5è aniversari de BcnTB a Lloret

El passat cap de setmana, 25, 26 i 27 de maig hem tingut el privilegi de poder assistir a la celebració del 5è aniversari de Bcn Travel bloggers. Per a ells era el 5è, per a nosaltres la primera vegada, i ens feia molta, molta il·lusió. Aquest cop l'esdeveniment tenia lloc a Lloret de Mar
Ens vam perdre la nit de divendres ja que teníem entrades per al Teatre Nacional des de feia molts dies. Ja ens va saber greu, ja,  que la rebuda sembla ser que va estar genial i després, una nit de shopping. Tant que m'agrada a mi això del shopping night! Però ja se sap que tot no es pot tenir. El dia que tingui el do de la ubiqüitat...
Dissabte al matí ens vam llevar d'hora i,  cap a Lloret. La primera activitat que havíem triat era una visita guiada a càrrec del Museu del Mar per la ruta dels indians. És un tema que ens interessa força, vam fer aquesta mateixa ruta a Sitges i ens va apassionar. Vam visitar Can Font, una casa indiana ambientada de l'època. La guia, genial, de deu. De fet ja la coneixíem. L'octubre passat, per les Jornades del Patrimoni ens va fer la visita guiada dels Jardins de Sta Clotilde i del cementiri modernista i ja llavors la vam felicitar. És molt professional i es nota que li agrada la seva feina.

El rellotge de l'Ajuntament. Serà de la meva família?
Detall d'un dels salons de Can Font. Qui devia llegir a Defoe?

A Can Font es va allotjar Mossèn Cinto
M'encanta aquest rentamans
Després de la visita vam dirigir-nos a l'hotel Delamar on ens vam trobar amb la resta del grup. Uns havien fet caiac, altres marxa nòrdica i altres golf.
A l'hotel Delamar ens van preparar un bufet espectacular. No hi faltava detall. Vam al·lucinar!!

Entrant a l'hotel
Tot boníssim! Quina pinta!

A les 15h ens esperava un autocar que ens duria als jardins de Sta Clotilde. Són uns jardins preciosos amb unes vistes impressionants. Allà ens havien preparat una gimcana superdivertida, Flandes Express. Havíem de contestar unes preguntes sobre Flandes - fantàstic perquè només feia tres mesos que hi havíem estat, però no sabíem totes les respostes eh-  també passar algunes proves, com ara imitar un quadre - aquí vam riure molt- o enregistrar un vídeo dient un parell de frases en flamenc, o passar-nos una pilota sense agafar-la i sense que caigués a terra ( la prova de Iati seguros) i fins i tot tastar unes cerveses belgues (de pel·lícula). La part "negativa" és que tot allò que fèiem ho havíem de tuitejar i tots els del grup havíem de fer el retuit. Quin estrès. Pensava que no acabàvem mai!. "Aquest tuit només té tres retuits, qui falta?", aquesta era la frase de la tarda. Però al final, prova superada. No vam guanyar- llàstima perquè el premi era un viatge a Gant-  però vam quedar en un lloc digne.

El nostre equip. Equipàs!! (foto de Persiguiendo el viento)

Representant un quadre flamenc. Quin riure! (foto de Persiguiendo el viento)

I per si fos poc tot el que vam xalar, en acabar ens esperava un taller de daiquiris a càrrec del Tinglado de Manel

Daiquiris fresquets!!
Venia de gust!

Que guapos tots a les escales principals dels jardins! Per cert, les sirenes són de Maria Llimona, la filla del famós escultor modernista.
En tornar a l'hotel, una dutxa i cap a la gala. El lloc on es feia la gala, Àtics La carpa, espectacular amb unes vistes de Lloret que treuen l'alè. Tornarem cada cop que anem a Lloret, segur.  La gala, molt ben preparada, amb dos presentadors molt divertits, a ella, la Claudia de Los viajes de Claudia, l'havíem conegut a la tarda ja que estava en el nostre equip a la gimcana. Desfilada de premis - l'any vinent prometo esforçar-me al màxim en los #PremiosconB - i premis de Balearia, Renfe, Turismo de Colombia , Turisme de Flandes, Iati seguros... Aquests darrers van patrocinar les copes. Tot de deu, excel·lent.

Una foto abans d'entrar per al guanyar un cap de setmana amb aquest cotxe.

Guau, quines vistes!!!
La família de BcnTB (foto de l'organització)

Al matí següent ens esperava una passejada en catamarà gentilesa de Catamaran cruise, una experiència que no havíem viscut i ens va agradar força. Ens vam posar morenets. I no ens vam marejar!!!

Un bon passeig

El catamarà a punt!!

El castell de Tossa des del mar

I com a cirereta final del pastís a l'Evenia Olímpic suites ens estaven esperant per fer unes paelles que estaven per llepar-se els dits: una tradicional, una altra de verdures i dues de quinoa, l'una picanteta. Juntament amb uns aperitius fantàstics i unes postres genials. Molts de nosaltres ens vam posar el davantal i el barret de cuiner. Quina experiència!

Les paelles

La de verdures, genial

Les postres. I a mi que els macarons m'apassionen!
I res, cap a casa. Després d'un cap de setmana així costa molt tornar a la feina però, quin remei!  Jo des d'ara mateix ja espero amb ànsia el 6è aniversari.