diumenge, 6 d’octubre del 2019

El blog fa 10 anys!!!!

Avui Ă©s un dia important, el blog fa 10 anys!!đź’– 


10 anys!!!

Encara que, certament, no ha estat ben bé actiu tots aquests anys, avui 6 d'octubre fa exactament 10 anys que va veure la llum. I ho va fer per aquest motiu tan curiós que ara us explico:
El 6 d'octubre de 2009 va arrencar un curs de la UOC per mitjĂ  de la plataforma Facebook per aprendre a fer un blog de viatges. El curs es deia Viatges 2.0 i a mi, ja apassionada viatgera , em va seduir molt i em vaig apuntar. I justament d'aquĂ­ ve el seu nom, era el nom del curs.


Nota de premsa del curs en el que vam participar 45 persones

Després de les pràctiques vaig fer alguna entrada més i podria dir-se que tot seguit em vaig oblidar que existia. Els anys següents, alguna que altra aportació, però poca cosa. Algun any, com el 2013, cap entrada - i no pas per superstició eh .
És a partir del 2017 quan començo a sentir ganes d'explicar els meus viatges, quan començo a fer servir altres blogs com a mitjĂ  per preparar-los i me n'adono que jo tambĂ© puc aportar coses. Poc desprĂ©s observo que sempre busco el vessant mĂ©s literari en els meus viatges i que m'agrada investigar la literatura dels llocs on vaig, conèixer els seus autors i seguir les seves passes i decideixo que aquesta Ă©s l'orientaciĂł que vull donar-li al meu blog. I des del 2017 fins ara el blog estĂ  en ple rendiment, amb una mitjana de 14 entrades per any que espero augmentar en anys futurs.

Per molts anys de blog i de viatges.
Salut!!

4 comentaris:

Deixa aquĂ­ els teus comentaris. Ens ajuden a millorar.